پورملایی خبر داد

مبارزه با متعرضین محیط زیست از سیستان تا بلوچستان/ رصد دقیق تخلفات زیست محیطی در سیستان و بلوچستان

کشف 3 راس قوچ و میش از متخلفین زیست محیطی در حوزه شهرستان چابهار بعلاوه کشف یک قبضه اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی و توقیف 5 فروند موتور قایق از متخلفین در شهرستان زهک از اتفاقاتی بود که در هفته جاری توسط ماموران هوشیار محیط بان رخ داد.
کد خبر: ۳۸۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 02 March 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان با هماهنگی دستگاه قضایی و کسب مجوزهای مربوطه و همکاری نیروی انتظامی موفق به کشف و ضبط سه راس قوچ و میش در حوزه شهرستان چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان شدند.

وی افزود: گونه های کشف شده پس از تکمیل مدارک و مستندات پرونده به همراه متخلف تحویل مقامات قضایی گردید.

وی همچنین خبر از توقیف یک قبضه سلاح ساچمه‌زن خیرمجاز و 5 فروند موتور قایق از متخلفین در شمال سیستان و بلوچستان داد.

پورملائی کفت یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری یگان ادارات حفاظت محیط زیست شهرستانهای زابل و زهک موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری از نوع ساچمه زنی و توقیف 5 فروند موتور قایق از متخلفین گردید.

وی افزود ماموران اداره محیط زیست زهک در گشت های شبانه روزی در طی یک عملیات غافلگیرانه پس از تعقیب و گریز طولانی در چاه نیمه‌ها موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری از نوع ساچمه زنی و توقیف 5 فروند موتور قایق از متخلین شدند.

وی افزود: متخلفین به همراه مدارک و مستندات بدست آمده جهت ادامه روند رسیدگی به مقام قضایی تحویل گردیدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی در راستای حفظ گونه‌های نادر جانوری از کلیه شهروندان سیستان و بلوچستان خواست در صورت اطلاع از شکار و یا نگهداری غیرمجاز گونه‌های حیات وحش مراتب را به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار