رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان:

فرمانداران تیم رسانه ای کمیته اطلاع رسانی انتخابات را در شهرستانها تشکیل دهند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تأکید کرد: فرمانداران نسبت به تشکیل تیم رسانه ای کمیته اطلاع رسانی انتخابات در برش شهرستانی اقدام نمایند.
کد خبر: ۳۹۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 12 March 2017
 رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تأکید کرد: فرمانداران نسبت به تشکیل تیم رسانه ای کمیته اطلاع رسانی انتخابات در برش شهرستانی اقدام نمایند.

علی یازرلو صبح امروز یکشنبه (22 اسفند) در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: ما در استان از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی استفاده کردیم و لازم است در شهرستانها نیز چنین اتفاقی بیفتد.

وی با بیان اینکه نباید در اطلاع رسانی تنها به روابط عمومی تکیه شود افزود: اگر تیم رسانه ای با ظرافت و خوب ساخته شود تجزیه و تحلیل های خوبی از اقدامات صورت می گیرد و بر همین اساس باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

یازرلو تصریح کرد: در اتاق خبر باید وحدت رویه وجود داشته باشد زیرا منعکس کننده تمامی اقدامات انتخاباتی است لذا باید نگاهی ویژه به آن نگریست.

وی یادآور شد: به منظور ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و ترغیب حضور حداکثری در پای صندوقهای اخذ رأی، کارناوال تلویزیونی "همه باهم" با محوریت همدلی و وحدت ملی از نیمه دوم فروردین 96 در همه شهرهای استان راه اندازی و از سیمای مرکز گلستان پخش خواهد شد که لازم است فرمانداران ضمن هماهنگی با نهادها و ادارات شهرستانی، نهایت همکاری را با صداوسیمای مرکز استان داشته باشند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان همچنین با اشاره به دستورالعمل پیوست رسانه ای و اطلاع رسانی ایام نوروز 96 که از سوی مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ارسال شده است تأکید کرد: اجرای دقیق مفاد این دستورالعمل ضروری است و فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی باید نسبت به آن بسیار حساس باشند.

یازرلو اظهار کرد: در این فضای رسانه ای پیچیده به خصوص فضای مجازی، اطلاع رسانی شفاف، به موقع، مؤثر و مداوم از اصلی ترین ارکان ارائه خدمات نوروزی به مردم است.

وی گفت: تجربه اثبات کرده که خلاء اطلاعاتی در ایام نوروز موجب بروز شایعات جدی می گردد که پاسخگویی دقیق و سریع، از ملزومات حفظ آرامش و امنیت افکار عمومی است.

یازرلو تأکید کرد: دستگاههای اجرایی عضو ستاد خدمات سفر استان باید نسبت به تدوین سنایوی عملیاتی در راستای این پیوست رسانه ای تا قبل از پایان سال اقدام نمایند.

به گفته دبیر شورای اطلاع رسانی استان، تشکیل اتاق رسانه با تجهیزات مناسب خبری و میز پاسخگویی سریع و دقیق به شبهات و سؤالات در ستاد خبری دستگاهها از موارد مهم این دستور العمل است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار