مدیرکل ارشاد اردبیل:

برپایی کارگاه عکس دفاع مقدس در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:‌ با تلاش و همت اداره کل ارشاد استان اردبیل کارگاه عکس مستند دفاع مقدس در اردبیل برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 26 May 2015

به گزارش تسنیم، سیدناصر اسحاقی در بازدید از روند آماده‌سازی کارگاه عکس دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت:‌ کارگاه عکس مستند دفاع مقدس با تلاش و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و همکاری و مشارکت برخی نهادهای دیگر برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: همزمان با برگزاری این کارگاه آیین اختتامیه دومین جشنواره عکس دانشجویی دانشکده  علمی کاربردی خبر اردبیل نیز برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم شاهد برگزاری هر چه بهتر و کیفی این برنامه‌ها در اردبیل باشیم.

وی افزود: در این کارگاه چهره‌های شاخص هنری و عکاسی همچون امیرعلی جوادیان، عکاس بنام جنگ حضور می‌یابند و انتظار می‌رود از حضور این شخصیت‌ها بتوانیم در استان به نحو احسن استفاده کرده و در مسیر تعالی هنر عکاسی از آن بهره‌برداری کنیم.

اسحاقی گفت:‌ آئین افتتاح کارگاه عکس مستند عصر امروز با حضور مسئولان در کانون فرهنگی هنری  شهید رجایی اردبیل برگزار می‌شود که علاقمندان به این هنر و فعالان این عرصه می‌توانند در این آئین شرکت کرده واز ظرفیتاین کارگاه بهره‌گیری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به نهادهای همکار در برگزاری این کارگاه در اردبیل بیان کرد: کارگاه عکس مستند دفاع مقدس با همکاری و مشارکت دانشکده علمی کاربردی خبر اردبیل و انجمن سینمای جوان دفتر اردبیل و با همت و تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت:‌ برگزاری این گونه کارگاه‌ها و برنامه های هنری و فرهنگی در سطح استان اردبیل تاثیر بسزایی در افزایش و توسعه فرهنگ دفاع مقدس به ویژه در بین نسل جوان دارد که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با برگزاری چنین برنامه‌هایی به رسالت خود در این حوزه عمل کرده باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار