فردا همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد؛

خدمات‌رسانی رایگان پارکینگ‌ پایانه مسافربری امام رضا (ع)

مسیرهای دسترسی به این پارکینگ‌ها شامل مسیر یک خط بی آر تی واقع پایانه مسافربری امام رضا (ع) و همچنین مسیر دوم واقع در بزرگراه شهید کلانتری، میدان انقلاب اسلامی، خیابان‌های امام خمینی (ره) 80 و 86 است.
کد خبر: ۳۹۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 20 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،سید علی حسینی ،مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: هم‌زمان با سخنرانی مقام معظم رهبری برای رفاه بیشتر زائران و مجاوران و خانواده‌های معظم شهدا، ارائه خدمات در پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد رایگان است.
 حسینی اظهار کرد: با توجه به اینکه در روز اول فروردین با محدودیت‌های ترافیکی در محدوده حرم مطهر رضوی مواجه هستیم، پارکینگ پایانه امام رضا(ع) برای عموم رایگان بوده و زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی می‌توانند با پارک خودروی خود در این پارکینگ با استفاده از تاکسی‌های ویژه پایانه و خط یک بی آر تی پایانه مسافربری امام رضا (ع) به حرم مطهر مشرف شوند.
وی افزود: در همین راستا برای زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و همچنین تجدید بیعت با مقام معظم رهبری پارکینگ‌های سازمان پایانه مسافربری شهرداری در روز سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه از اذان صبح تا اذان مغرب و هم‌زمان با سخنرانی مقام معظم رهبری رایگان است.
حسینی بیان کرد: زائران، مجاوران و خانواده‌های معزز شاهد می‌توانند با پارک خودروهای خود در پارکینگ‌های ضلع غربی و شرقی این پایانه با اتوبوس‌های بی آر تی خط پایانه مسافربری به حرم مطهر رضوی به راحت‌ترین شکل ممکن و بدون دغدغه به این مراسم بروند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: مسیرهای دسترسی به این پارکینگ‌ها شامل مسیر یک خط بی آر تی واقع پایانه مسافربری امام رضا (ع) و همچنین مسیر دوم واقع در بزرگراه شهید کلانتری، میدان انقلاب اسلامی، خیابان‌های امام خمینی(ره) 80 و 86 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار