رئیس پلیس راه استان قم:

محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام (ره) اعلام شد

رئیس پلیس راه استان قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 30 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی‌راد اظهار کرد: با توجه به تعطیلات مراسم نیمه‌شعبان و بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک، در روزهای 12 لغایت 15 خرداد ماه در محورهای مواصلاتی به استان قم، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور از روز سه ‌شنبه محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای استان قم به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین از ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه 14 خرداد ماه تا پایان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از پل حسن‌آباد به سمت تهران در باند شرقی آزاد راه قم ـ تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه قم ادامه داد: تردد وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی‌، کامیون و کامیونت) به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز سه‌شنبه تا ساعت 24 روز پنجشنبه از محورهای قدیم اصفهان ـ قم، سلفچگان ـ قم، جاده قدیم تهران ـ قم از پل قاسم‌آباد (بالاتر از پاسگاه حسن‌آباد) تا جاده جعفریه (از زیر پل آوه) و بالعکس، آزاد راه گرمسار ـ قم حدفاصل تقاطع خرمشهر به قم و آزاد راه کاشان ـ قم از تقاطع آزاد راه قم ـ گرمسار به سمت قم ممنوع است.

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه سنگین باربری که از استان‏‌های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان ـ ساوه ـ تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

جمشیدی‌راد عنوان کرد: وسایل نقلیه سنگین باربری به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز سه شنبه تا ساعت 24 روز پنجشنبه که از استان‏‌های جنوبی کشور شامل هرمزگان ـ سیستان و بلوچستان ـ کرمان و یزد به سمت تهران در حرکت هستند باید از مسیر اتوبان کاشان - قم و در ادامه از آزاد راه قم - گرمسار به تهران به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار