لطف اللهیان ، کاندیدای شهرداری:

بزرگراه عمران از خیابان فرهنگ می گذرد

لطف اللهیان گفت: چرخه حرکتی کمربندی دوم اردبیل پس اتصال به پل هوایی نیمه تمام مانده است و بنده تاکید دارم با ادامه کمربندی اردبیل از پل هوایی به سمت میدان پلیس در جوار نیروی انتظامی، رینگ دوم اردبیل تکمیل شود.
کد خبر: ۴۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 01 June 2015

حمید لطف اللهیان کاندیدای تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل در جلسه ارائه برنامه های خود به شورای شهر گفت: از آنجایی که توسعه اجتماعی پیش نیاز رسیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه است، محوری ترین برنامه و در واقع اساس برنامه های بنده در شهرداری اردبیل را بحث توسعه اجتماعی تشکیل خواهد داد.

به گزارش تابناک ، مدیر کل فنی استانداری اردبیل و شهردار اسبق منطقه یک و چهار اردبیل با بیان اینکه بزرگراه عمران از خیابان فرهنگ می گذرد افزود: در هر برنامه و طرحی باید کار فرهنگی و فرهنگسازی را در الویت قرار دهیم.

لطف اللهیان تمرکز بر حل مشکلات ترافیکی شهر را برنامه الویت دار خود اعلام کرد و گفت: در این راستا تکمیل چرخه کمربندی دوم اردبیل را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی اضافه کرد: در الویت قرار دادن پروژه های کلان و تاثیرگذار ارتباطی را نیاز اساسی برای حل مشکل ترافیک می دانم و به عنوان مثال چرخه حرکتی کمربندی دوم اردبیل پس اتصال به پل هوایی نیمه تمام مانده است و بنده تاکید دارم با ادامه کمربندی اردبیل از پل هوایی به سمت میدان پلیس در جوار نیروی انتظامی، رینگ دوم اردبیل تکمیل شود.

وی تاکید کرد: اگر فرهنگ سازی و توسعه اجتماعی را همگام با اجرای طرح های کلان و الویت دار ارتباطی در شهر اردبیل دنبال کنیم مشکل ترافیک حل می شود.

لطف اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت مطالعه دقیق حریم شهر اردبیل و آینده نگری در این رابطه را یادآوری کرد و گفت: شهرداری بایستی در مطالعه و برنامه ریزی برای حریم شهر از مردم جلوتر عمل کند تا ساخت و ساز غیر مجاز به حداقل برسد و یک "ذخیره شهری" در حریم شهر اردبیل ایجاد شود تا در آینده برای توسعه نظام مند به کار آید.

وی مدیریت درست منابع مالی و انسانی شهرداری اردبیل را از دیگر الویت های خود اعلام کرد و گفت: بیش از یکهزار و 800 نفر در شهرداری اردبیل و سازمانهای تابعه کار می کنند و شهرداری اردبیل از سرمایه نیروی انسانی ارزشمندی برخوردار است که اگر آموزش به هنگام آنها جدی گرفته شود شاهد تحول در نظام اداری شهرداری خواهیم بود.

لطف اللهیان با بیان اینکه اگر ما توجه به آموزش و استعدادیابی نیروی انسانی را جدی نگیریم ، نیروی انسانی نیز در خدمت اهداف سازمانی نخواهند بود گفت: حمایت و پرورش نیروی انسانی شهرداری موجب ارتقای اعتماد مردم به این نهاد خدمترسان خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سارا ندایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
شبیه تیترهای آوای اردبیل می باشد..
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار