افزایش حوادث و سوانح در شهر یاسوج

محمد رستمی اظهار داشت: در فروردین امسال 87 فقره و اردیبهشت نیز 90 فقره حادثه و سانحه در مناطق شهری یاسوج به وقوع پیوست.
کد خبر: ۴۳۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 10 June 2017
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت که میزان حوادث و سوانح در این شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، محمد رستمی روز شنبه در جمع مدیران شهری در یاسوج افزود: بر اساس داده‌های آماری میزان وقوع حوادث و سوانح شهری در فروردین ماه سال جاری حدود 50 درصد و اردیبهشت ماه 78 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: در فروردین امسال 87 فقره و اردیبهشت نیز 90 فقره حادثه و سانحه در مناطق شهری یاسوج به وقوع پیوست.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی، بی توجهی به اصول ایمنی در منزل و محل کار، ساخت و سازهای غیراستاندارد، آشنایی نداشتن با نحوه استفاده از ابزار و تجهیزات و سهل انگاری اعضای خانواده از جمله عوامل مؤثر در وقوع حوادث و سوانح شهری نظیر آتش سوزی و غیره است.
وی افزود: آتش سوزی واحدهای مسکونی، تجاری، فضای سبز، مزارع، باغ‌ها، ضایعات، خودرو و برق، محبوس شدن در اماکن و آسانسور از جمله حوادث رخ داده سال جاری در یاسوج است.
رستمی اظهار داشت: در 2 ماه گذشته 51 فقره محبوس شدن در اماکن و آسانسور در یاسوج ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: گاز گرفتگی، آب‌گرفتگی اماکن، عملیات آبی و غواصی، برش اشیاء حلقوی و نشت گاز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در یاسوج افزایش چشمگیری داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار