توسعه اقتصادی رفسنجان باید دنبال شود

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه شهرستان رفسنجان قلب و گلوگاه صادرات اقتصادی استان کرمان است، گفت: توسعه اقتصادی این شهرستان باید دنبال شود.
کد خبر: ۴۹۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 24 September 2017
علیار اسکندری نسب عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: نقش تاریخی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در دوران دفاع مقدس نه ملت و نه تاریخ انقلاب اسلامی از یاد نخواهد برد. خطبه های آتشین او را در غربت امام و ملت ایران در دهه ۶۰ را فراموش نمی کنیم که به اندازه صدها لشکر به جبهه ها نیرو تزریق می کرد.

وی تصریح کرد: در طول دوران تدبیر و امید هر جا که استاندار کاری را بر عهده بنده گذاشتند آن را کار را بر عهده گرفته ام و به یاری خدا در مسئولیتم موفق بوده ام.

سرپرست فرمانداری رفسنجان محور اساسی و استراتژی اجرای مثلث توسعه اقتصادی را بحث ولایت و توسعه دانست و یادآور شد: این موضوع را چراغ راه مجریان و مسئولان استان می دانیم و بر اساس خط اعتدال آن را پیاده می کنیم.

اسکندری نسب تأکید کرد: اعتدال از مکتب انقلاب و بزرگان نظام چون امام (ره)، مقام معظم رهبری و هاشمی رفسنجانی نشات گرفته و همیشه بر بحث اعتدال در شهرستان پای خواهیم فشرد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه شهرستان رفسنجان قلب و گلوگاه صادرات اقتصادی استان است، تصریح کرد: توسعه اقتصادی این شهرستان باید دنبال شود.

اسکندری نسب اضافه کرد: مبنای کار من منشور اخلاقی و همدلی است که استاندار محترم بیان کردند. ما فرصت دعوا نداریم و متعلق به حزب و جناح خود نیستیم بلکه متعلق به نظام انقلاب هستیم و وظیفه داریم از ام القرای جهان اسلام با همه سلایق پاسداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار