اشتغال مولد برای ۲۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد انجام می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: با استفاده از ایجاد پنل‌های خورشیدی اشتغال مولد برای دو هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمان انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 17 October 2017
سید‌مهدی طبیب‌زاده امروز در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان اظهارداشت: استان کرمان باید با استفاده از روشهای نوین هنری به دنیا معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اتاق بازرگانی استان کرمان جوانگرایی است گفت: حضور جوانان در کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان ارزشمند است و استفاده از ایده‌های نو، می‌تواند ما را در اجرای برنامه‌های اتاق کمک کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه در آینده نزدیک انجمن جوانان کارآفرین کرمان تشکیل می‌شود افزود: امروزه صنعت گردشگری در مسیر توسعه استان نقش مهمی دارد و به توسعه اقتصادی استان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی استان کرمان برنامه‌های زیادی در رابطه با توسعه اقتصادی استان و اشتغال دارد خاطر‌‌نشان کرد: با استفاده از ایجاد پنل‌های خورشیدی اشتغال مولد برای دو هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمان انجام می‌شود که هزار و 400 نفر از آنها زنان سرپرست خانوار هستند که دارای درآمد پایدار می‌شوند.

در این جلسه سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی رئیس کمیسیون گردشگری و اصناف شورای شهر کرمان نیز با اشاره به اینکه در شورای پنجم گردشگری و اصناف تشکیل شد گفت: نگاه شورای شهر کمک به ارتقای صنعت گردشگری در کرمان است.

وی حضور گردشگران در کرمان را یک ظرفیت بزرگ برای توسعه استان دانست و افزود: حضور توریسم در کرمان کمک می‌کند تا تبلیغات منفی دشمنان علیه ایران خنثی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار