مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی بیان کرد:

شورای اطلاع رسانی زمینه ساز سرمایه گذاری و اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد

سهراب بنام: رسانه ها به صورت ذاتی علاقمند به پوشش اخبار و رویدادها هستند ولی ارایه اطلاعاتی جمع بندی شده و قابل پردازش به آن ها شرطی می باشد که تحقق آن بر عهده روابط عمومی است.
کد خبر: ۵۱۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 02 November 2017
سومین جلسه شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا در محل دفتر مدیر عامل این شرکت تشکیل شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سهراب بنام مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی در جلسه شورای اطلاع رسانی اظهار کرد: تعامل دستگاه های اجرائی و رسانه ها به منظور اطلاع رسانی و معرفی مزیت ها، ظرفیت ها و توانمندیهای منطقه ای واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک ومتوسط از هدفگذاری های این شوراست و لازمه تحقق این امر ارایه آمار و اطلاعات صحیح است.
سهراب بنام افزود: رسانه ها به صورت ذاتی علاقمند به پوشش اخبار و رویدادها هستند ولی ارایه اطلاعاتی جمع بندی شده و قابل پردازش به آن ها شرطی می باشد که تحقق آن بر عهده روابط عمومی است.
وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال در استان استفاده کرد، گفت: تدوین سیاست های راهبردی با تاکید بر واحدهای موفق و کارآفرینان برتر استان از جمله اقداماتی است که می تواند بر تقویت روحیه کار و کارآفرینی تاثیر بسزایی داشته باشد .
رئیس شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارد آمار و اطلاعات لازم و قابل پردازش را به منظور تهیه مستندهای تلویزیونی، خبری و رادیویی ونوشتاری را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در پایان اضافه کرد: بیکاری از معضلات جدی اجتماعی استان است که با ظرفیت اقتصادی خوب استان می توان با به فعلیت رساندن این توانمندی ها بیکاری و معضلات ناشی از آن را از بین برد.
سهراب بنام افزود: بخشی از این کار اطلاع رسانی از ظرفیت های سرمایه گذاری صنعتی در استان است تا بتوان سرمایه گذاران را به تولید و اشتغالزایی تشویق سرمایه گذاران را به تولید و اشتغالزایی تشویق کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از صنایع کوچک و لزوم اجرای بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی، اظهارکرد: ایجاد فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی،‌ ارتقای کیفیت واستاندارد سازی تولیدات داخلی در قالب سرمایه گذاری وظیفه ای است که بخش عمده آن بر عهده رسانه هاست.
وی اظهارکرد: ‌ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و اشتغال هدفی است که در نامگذاری سال های اخیر مقام معظم رهبری قابل درک و مشاهده است و همگی وظیفه داریم تا در این راه گام برداریم.
معاون خبر صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست،‌گفت: به مقوله تولید و شهرک های صنعتی استان نگاه ویژه داشته وتلاش می کنیم مشکلات و موانع فرا روی تولید وصنعت را پیگیری نمائیم که صد البته لازمه آن همکاری مجموعه اقتصادی وصنعتی است
حجازی افزود:‌ واحد خبر شبکه دنا آماده است تا در موضوعات مختلف مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و واحدهای تولیدی موفق ، کارآفرینان برتر استان را معرفی و هم چنین با پیگیری و انعکاس مشکلات فرا روی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی را همراهی کند.
حسینعلی راشکی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر هدفمند کردن فعالیت های شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی استان، گفت: فعالیت این شورا باید در هر دو بعد نظری و عملی مورد توجه قرار گیرد.
راشکی افزود: در بعد نظری استراتژی، سطح همکاری ها، مخاطبان و نحوه اطلاع رسانی باید مورد بحث قرار گیرد و در بعد عملی نیز باید به نسبت ظرفیت ها،‌ نقاط قوت و ضعف رسانه ها را تغذیه اطلاعاتی و اقدام به تولید محتوا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار