استان بوشهر ظرفیت بالایی برای میزبانی مسابقات کشوری و جهانی دارد

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر ظرفیت بالایی برای میزبانی مسابقات کشوری و جهانی را دارد و از برگزاری مسابقات استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۵۳۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 05 December 2017
عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در نشست با روسای فدراسیون‌های شطرنج، کوهنوردی و صعودهای ورزشی و تنیس روی میز اظهار داشت: در استان بوشهر استعدادها و ظرفیت‌های بزرگی در عرصه ورزشی وجود دارد.

وی ادامه داد: حمایت از ورزشکاران را به صورت ویژه در دستور کار داریم و برای گسترش ورزش در نقاط مختلف استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر به عنوان یکی از اولویت‌های مهم استان نام برد و افزود: طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در سطح استان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی اجرا شده و چند پروژه مهم نیز در دستور کار است.

وی به وضعیت مناسب آب و هوایی استان بوشهر در نیمه دوم سال اشاره کرد و ادامه داد: در این فصل استان بوشهر دارای شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات کشوری، برپایی اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی و جهانی است.

گراوند ادامه داد: در استان بوشهر برای برگزاری ورزش‌های آبی و ساحلی ظرفیت خوبی ایجاد شده است و سال گذشته استان بوشهر میزبان مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی با حضور تیم‌های مطرح جهان بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های پارس جنوبی جم، ایرانجوان بوشهر، و شاهین از ظرفیت‌های مهم فوتبال استان هستند که دارای هواداران بسیاری در سطح استان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار