ایفا سرام اردکان در مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای استان یزد قهرمان شد

مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی رده سنی امید باشگاه های استان یزد جام شهید محسن حججی از مدافعان حرم به تیم ایفا سرام اردکان رسید.
کد خبر: ۵۳۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 07 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»در مسابقه پایانی که  با حضور سرمربی سابق تیم ملی فوتیال ساحلی ایران و جمعی از تماشاگران در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد برگزار شد، تیم ایفاسرام اردکان در یک بازی خیلی نزدیک سه بر 2 تیم مقاومت گلساپوش را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.
در این دیدار گل های تیم ایفاسرام اردکان توسط محمد رضی زاده ، سیدامیر حسینی و حمیدرضا دهقانی ( گل به خودی ) به ثمر رسید و 2 گل تیم مقاومت گلساپوش یزد را امیر حسین مختاری و سید علی سیدی به ثمر رساندند.
همچنین در مسابقه رده بندی نیز تیم سرداران شهید شهرستان مهریز حریف خود پیام کویر اردکان را با نتیجه چهار بر 2 شکست داد و در مکان سوم این رقابت ها قرار گرفت.
گل های تیم سرداران شهید را محمدمعین منصوری ، امیر حسین دهقانی زاده ، سعید زارع کمالی و سید سعید خزان زاده و 2 گل تیم پیام کویر اردکان را حمید دهستانی به ثمر رساند.
مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای استان یزد با 14 مسابقه و با داوری علی اکبر زارعی مقدم و علیرضا مقوم به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش و زیر نظر کمیته ساحلی هیات فوتبال استان برگزار شد.
سرپرستی و نظارت این مسابقه ها را علیرضا میرجلیلی و مسوول روابط مسابقات به عهده سید علیرضا میرشمسی بود.
تاکنون مسابقه های فوتبال ساحلی رده سنی زیر 11 و 14 سال استان برگزار شده و هم اکنون تیم های مقاومت گلساپوش یزد و ایفاسرام و پیام کویر اردکان در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارند.
22 تیم استان در لیگ های کشوری و 70 تیم در لیگ استان حضور دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار