خبر خوش و گلایه شهردار منطقه 5 مشهد:

تا پایان سال معابر اصلی حاشیه شهر آسفالت می‌شود/ بعضی برای عبور فاضلاب خانگی آسفالت را تخریب می‌کنند

شهردار منطقه 5 مشهد گفت: تمام معابر اصلی حاشیه شهر مشهد که در این منطقه واقع شده است تا پایان سال جاری مورد زیرسازی و آسفالت قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 07 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حسن هدایتی در برنامه زنده رادیویی "شهر ما" که از صدای خراسان رضوی پخش شد، با بیان این مطلب افزود: آسفالت و جدول‌کشی مناطق حاشیه شهر که در این منطقه قرار گرفته از بدو فعالیت مدیریت شهری جدید مورد توجه جدی قرار گرفته است و در واقع بخشی از خدمات اصلی می‌باشد.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از 24 هزار متر مربع معابر اصلی منطقه آسفالت شده‌اند ضمن اینکه 4 معبر اصلی نیز مورد روکش آسفالت قرار گرفته است.

شهردار منطقه 5 مشهد یادآور شد: آسفالت دیگر معابر منطقه نیز در دستور کار قرار دارد و رویکرد به نوعی است که معابر دارای استانداردهای لازم مورد روکش‌گذاری و آسفالت قرار بگیرد.

هدایتی ادامه داد: در سال جاری 10 درصد از معابر حاشیه شهر و 30 درصد مناطق مرکزی شهری به صورت مشارکتی آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت در این فصل یک ضرورت محسوب می‌شود چرا که در فصل زمستان این امر امکان‌پذیر نیست لذا در تابستان به انجام آسفالت خواهیم پرداخت تا شهری پویا و آراسته در طول سال داشته باشیم.

شهردار منطقه 5 مشهد تصریح کرد: در برنامه‌ریزی صورت گرفته در ابتدای هر سال زمان‌بندی آسفالت معابر مشخص می‌شود تا دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت نصب انشعابات اقدام به کنده‌‎کاری مجدد در سطح شهر خواهند کرد.

هدایتی گفت: تمامی آسفالت‌های مورد استفاده در منطقه تهیه شده از کارخانه آسفالت شهرداری مشهد است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

شهردار منطقه 5 مشهد اضافه کرد: بعضی از شهروندان ساکن در این منطقه متاسفانه مسائل شرعی و بهداشتی را رعایت نکرده و اقدام به تخریب آسفالت و عبور فاضلاب خانگی کرده که این موضوع سبب به وجود آوردن مشکلات زیادی برای شهر می شود.

وی افزود: در سال گذشته تمام هزینه انجام شده 36 میلیارد ریال هزینه آسفالت منطقه بوده است که در حدود 150 هزار متر مربع را شامل شده است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار