صالحی استاندار خراسان شمالی ؛

دستاوردهای اقتصادی دولت ثمره برجام است/ تحقق هدفگذاری های استان با جدیت پیگیری شود

نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی در سال جاری با تأکیدهای مقام عالی دولت در استان درخصوص استفاده از فضای مثبت پسابرجام و اهتمام مدیران برای تحقق اهداف اعلام شده در موعد مقرر همراه بود.
کد خبر: ۵۹۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 13 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی که در جمع معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران ستادی استانداری سخن می گفت، با اشاره به سخنان دکتر روحانی رئیس جمهوری در همایش روز ملی فناوری هسته ای تصریح کرد: فضای مثبت پسابرجام از قوت های جمهوری اسلامی است و ایران ستیزی و ایران گریزی در جهان را به ایران نیازی تبدیل کرد. وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که قدرت های دنیا برای حل مسائل و مشکلات منطقه به کمک های جمهوری اسلامی ایران نیاز پیدا کرده اند.
استاندار گفت: آمریکا می خواهد برجام با هزینه ما تعطیل شود و مخالفان داخلی دولت هم مدام تکرار می کنند که برجام برای ما فایده ای نداشته است و باید از آن خارج شویم؛ در حالی که دستاوردهایی مثل رشد مثبت اقتصادی و کاهش نرخ تورم و بیکاری از ثمرات برجام بوده است.
صالحی در بخش دیگری سخنان خود به هدفگذاری های اعلام شده برای رشد و توسعه استان اشاره و تصریح کرد: فرمانداران و مدیران ستادی با جدیت پیگیر تحقق برنامه های اعلام شده باشند. وی با افزودن این که این قبیل هدفگذاری ها برای تحرک و پویایی بیشتر در مدیریت هاست، گفت: باید از فرصتی که برای خدمت به مردم به ما داده شده است، نهایت استفاده را برد.
رئیس شورای اداری استان گفت: تا پایان فروردین با همه مدیران زیرمجموعه استانداری که به سن بازنشستگی رسیده اند، قدردانی و خداحافظی می کنیم؛ ضمن این که مدیران بازنشسته دیگر ادارات استان هم طی یکی، دوماه آینده باید جایگزین شوند.
استاندار هم چنین بیان کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده، خراسان شمالی در سال ۹۶ به عنوان استان برتر در شاخص های عملکردی اقتصادی، معرفی و این موضوع در برنامه پایش هم اعلام شد.
صالحی از فرمانداران و مدیران خواست، در انتصاب معاونان خود اولویت را به بانوان توانمند بدهند و گفت: استفاه از بانوان در مناصب مدیریتی فقط یک دستور اداری نیست بلکه باید به عنوان نوعی فرهنگ سازی و زمینه ساز رشد بانوان توانمند در جامعه بدان بنگریم.
استاندار خراسان شمالی خطاب به فرمانداران و مدیران استان، برنامه ریزی برای ارتباط مستمر با اقشار مختلف مثل جوانان، بانوان، هنرمندان، صنعتگران، ورزشکاران و امثال آن و نیز برگزاری دیدارها و ملاقات های عمومی را مورد تاکید قرار داد.
صالحی هم چنین از برگزاری برنامه ملاقات مردمی در شهرستان های شیروان و جاجرم تا پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و بر سعه صدر مدیران در مواجهه با مسائل مختلف و نیز پیگیری جدی آنان در پاسخگویی به وظایف محول تأکید کرد./

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار