برپایی نمایشگاه بزرگ عکس «بانوی شهر من»

کد خبر: ۶۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 13 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،محبوبه رضایی عضو شورای اسلامی شهر گچساران در گفت‌وگو با  تسنیم ، اظهار داشت: کمیته بانوان شورای اسلامی شهر گچساران امسال اجرای ویژه برنامه‌های متنوعی برای قشر بانوان شهرستان در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این کمیته اکنون طرح‌هایی ویژه بانوان شهرستان در دست اجرا دارد، افزود: این طرح‌ها به زودی و در نیمه دوم امسال در شهرستان اجرایی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر گچساران از برپایی نمایشگاه بزرگ عکس «بانوی شهر من» در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در شهریورماه برپا می‌شود.

رضایی افزود: به دنبال برگزاری جشنواره بزرگ عکس «بانوی شهر من» در گچساران، شورای اسلامی شهر تصمیم گرفت که آثار برتر این جشنواره در قالب یک نمایشگاه بزرگ با عنوان «بانوی شهر من» برپا و در معرض دید عموم مردم شهرستان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در نمایشگاه بزرگ عکس «بانوی شهر من» در گچساران حدود 100 اثر در حوزه مسائل زنان برپا و در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر گچساران تصریح کرد: آثار این نمایشگاه در محورهای زن در اجتماع، زن در خانواده، معضلات زنان در جامعه، زنان سالمند و زن روستایی بوده است.

رضایی بیان کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه، 3 نفر از برگزیدگان جشنواره عکس «بانوی شهر من» با اهداء جوایز معرفی می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار