نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

عده‌ای منافع خود را دراختلاف‌ها می‌بینند/اخبار خوبی برای جنوب کرمان در راه است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما تلاش کردیم که اختلاف‌ها را حل و فصل و با تمام توان حلقه اتحاد را در منطقه جنوب کرمان ایجاد کنیم، اما یک عده منافع خود را در این اختلاف‌ها می‌بینند و مأموریت دارند که از کاه کوه بسازند.
کد خبر: ۶۱۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ 01 June 2018

یحیی کمالی‌پور ظهر در آیین آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‎‌‌درمانی شهرستان جیرفت اظهار داشت: نماینده صدای رسای مردم است و وظیفه پیگیری و پاسخگویی مطالبات آنان را بر عهده دارد در حالی که برخی افراد تلقی می‌کنند، اگر نماینده‎ای با مدیری در تماس بود، حتماً قصد اعمال نفوذ و دخالت در امور آن دستگاه را دارد.

وی بیان داشت: ما تلاش کردیم که اختلاف‌ها را حل و فصل و با تمام توان حلقه اتحاد را در منطقه جنوب کرمان ایجاد کنیم، اما یک عده منافع خود را در این اختلاف‌ها می‌بینند و مأموریت دارند که از کاه کوه بسازند، این افراد بدانند که راه به جایی نمی‌برند.

کمالی‌پور تصریح کرد: اصولاً برای عزل و نصب‌ها از نمایندگان مردم نیز مشورت می‌گیرند که گاهی به آن عمل می‌کنند و گاهی نمی‌کنند، صلاحیت این کار تنها در اختیار مدیران فرادستی است و کسی نمی‌تواند در آن دخالت کند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مغرضان اوضاع کنونی جنوب کرمان را با گذشته آن قیاس و سپس قضاوت کنند، افزود: نمایندگان را وارد حاشیه و بازی‌های سیاسی خود نکنید، من به تمام سایت‌ها و فضاهای مجازی اشراف دارم و آن‌ها را رصد می‌کنم و به خوبی اختلاف‌افکنان را می‌شناسم، اما صبوری می‌کنم.

کمالی‌پور خطاب به منتقدان خود در بحث پیگیری پروژه‌های نمایندگان ادوار گذشته عنوان کرد: منصف باشید، کارهای بسیاری طی این دو سال در منطقه جنوب کرمان صورت گرفته است که حاصل تلاش‎های شبانه‎روزی نمایندگان و همکاری مدیران است.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی دو سال مدت نمایندگی اینجانب کمترین عزل و نصب در این شهرستان‌ها صورت گرفته است، اگر ما قصد این کار را داشتیم با کسانی کار نمی‌کردیم که بیشترین مخالفت‌ها را با ما در زمان انتخابات داشتند.

وی ابراز داشت: ما تسلیم محض تصمیم‌هایی هستیم که مدیران بالادستی در راستای توسعه منطقه جنوب کرمان می‌گیرند و هیچ دخالتی در امور آن‌ها نداشتیم، امیدواریم، مسؤولان از ریاست جدید دانشگاه حمایت کرده و ایشان نیز در این فضای غبارآلود بتواند، حلقه وصل و اتحاد شهرستان‌های جیرفت و بم شود.

کمالی‌پور خاطرنشان کرد: منطقه جنوب کرمان اکنون با وحدت و همدلی مردم و مسؤولان روی ریل توسعه قرار گرفته است که در ابعاد مختلف شاهد آن هستیم، طی روزهای اینده نیز اخبار خوبی برای این منطقه می‌شنویم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار