همزمان با 14 خرداد

مراسم سالروز ارتحال امام ره در اردبیل برگزار شد+تصاویر

مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار اردبیل در مصلی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 05 June 2018

به گزارشتابناک اردبیل ، در اردبیل مردم انقلابی با راه اندازی دستجات عزاداری در خیابان های این شهربه راه افتاده و در عزای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سوگواری کردند.
مردم انقلابی و دستجات عزاداری اردبیل همچنین با اجتماع در مصلی اردبیل در فراق امام راحل به نوحه سرایی پرداخته و پس از شعر خوانی و مرثیه سرایی توسط مداحان و شعرای حسینی، آیت الله محمد علی فروغی امام جمعه موقت اردبیل پیرامون شخصیت امام (ره) و نقش وی در ایجاد تحول تاریخی در جهان به سخنرانی پرداخت.
آیت الله فروغی امام را شخصیتی استثنایی در تاریخ خوانده و بیان کرد: امام راحل با شناخت و عبادت پروردگار به اوج بندگی و روبوبیت رسیده و هر لحظه زندگی اش برای رضای الهی بود.
وی بیان کرد: امام راحل با انقلاب بزرگ خود تحولی تاریخی در ایران و جهان ایجاد کرده و کشور ما عظمت و اقتدار خود را مرهون رهبری امام خمینی (ره ) می باشد.
وی اظهار کرد:استقلال و رهایی ایران از یوغ اسارت غرب به سرکردگی آمریکا بر اثر انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل شکل گرفته و پیام اما با گذشت 40 سال همچنان برای ملت های آزاده جهان سرمشق بوده و غرب به این خاطر در تلاش برای به شکست کشاندن انقلاب و خاموشی اندیشه های خمینی کبیر می باشد.
گزارش خبرنگاران ایرنا حاکیست که آیین های ویژه بزرگداشت ارتحال امام راحل همچنین در شهرستان های مشگین شهر ، نمین ، نیر ، سرعین ، گرمی ، خلخال ، کوثر ، بیله سوارو پارس آباد مغان نیز با حضور گسترده مردم برگزار شد.

 
اردبیل|مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی اردبیل به روایت تصویر

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار