برگزاری یادواره شهدای فصل تابستان و اصناف بافق

یادواره ۵۱ شهید فصل تابستان و ۳۵شهید اصناف در امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 29 September 2018

یادواره ۵۱ شهید فصل تابستان و ۳۵ شهید اصناف با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این آیین با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور رزم، روحیه ایثار، شهادت و جانبازی رزمندگان اسلام است.

سردار جمیری به تشریح نقش آفرینی رزمندگان در طول دفاع مقدس پرداخت و افزود: شهادت برای بشریت نجات بخش است و بشریت می‌تواند از این نعمت خداوند بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: جنگ مسیر پرواز به سمت خدا را برای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آماده کرد و شهدا به جایی رفتند که قابل تصور برای ما نیست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: قیام امام خمینی (ره) گرد و غبار را از چهره اسلام پاک کرد و اسلام بار دیگر در عالم جلوه کرد.

وی با محکوم کردن حوادث تروریستی اهواز، خاطر نشان کرد: ملت ایران در این شهادت‌ها بیدار تر و منسجم‌تر از گذشته راه شهدا و امام راحل را ادامه و در مسیر رهبری حرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این انقلاب روز‌های سخت‌تر این را هم دیده است و آن چیزی که تضعیف شده و رو به نابودی می‌رود دنیای استکبار است.

سردار جمیری افزود: آینده از آن بسیجیان وحزب الله خواهد بود و آمریکا و اسرائیل برای ما امتحان است.

وی در رابطه با مسائل اقتصادی کشور تصریح کرد: فشار‌هایی که در داخل کشور پیش می‌آید بخشی از عدم مدیریت و بی لیاقتی بعضی از مدیران کشور و بخشی به خاطر فشار‌های دشمن است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بخش دیگری از علت‌های مشکلات اقتصادی کشور را نفوذی‌های ملعونی بیان کرد و ادامه داد: این افراد در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نفوذ کردند که این انقلاب را بشکنند، اما نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار