رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین خبر داد:

احداث بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قزوین

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از احداث بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در فضایی به وسعت ۶ هزار مترمربع خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 28 October 2018

احداث بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قزوینبه گزارش تابناک قزوین،«محمود محمودی» در نشستی با تعدادی از مدیران اتحادیه های تعاون روستایی شهرستان های استان قزوین بیان کرد: بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به متراژ 6 هزار مترمربع در خیابان بوعلی شرقی قزوین احداث می شود که این بازارچه بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین ادامه داد: تمام اتحادیه ها برای عرضه محصولات کشاورزی از تولید به مصرف اعلام آمادگی کرده اند؛ اتحادیه های تعاون روستایی، کشاورزی و تولید می توانند تولیدات خود را به صورت مستقیم در این بازارچه عرضه کنند.

 وی اعلام کرد: خدمت رسانی به مردم استان قزوین ضروری است و سازمان تعاون روستایی استان به عنوان کارگزار دولت به مردم خدمت می  کند.

 محمودی هدف از راه اندازی این بازارچه را کوتاه کردن دست دلالان و واسطه های سودجو در بازار مصرف عنوان کرد و افزود: به منظور رفاه حال همشهریان مایحتاج خانوار از جمله محصولات باغی، گوشت قرمز، مرغ، برنج، تخم مرغ و غیره با قیمت تعادلی در مراکز عرضه توزیع خواهد شد.

 وی یادآور شد: نظارت، کنترل و رصد بازارچه به منظور افزایش رضایتمندی مردم به صورت مداوم توسط نمایندگان سازمان تعاون روستایی استان قزوین صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار