300 هکتار از پارک‌های ساحلی اهواز بر اثر سیل تخریب شد

شهردار اهواز با اشاره به اینکه 300 هکتار از بلوار ساحلی به دلیل بالا آمدن دبی رودخانه کارون تخریب شده است، گفت: پارک‌های ساحلی تنها تفرجگاه مردم اهواز هستند و باید هرچه سریع‌تر احیا شوند.
کد خبر: ۷۳۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 27 April 2019

منصور کتانباف شهردار اهواز، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید خروجی سدها و به تبع آن دبی کارون رو به کاهش است و این شرایط مناسبی را برای بازگشایی مجدد بلوارهای ساحلی فراهم می‌کند.

وی افزود: فعلا به جز چند نقطه مشکلی برای باز شدن مسیرهای ساحلی وجود ندارد و از روزهای گذشته چند مسیر باز شده‌اند.

شهردار اهواز اولویت اول این کلانشهر پس از پایان سیل را نظافت و بهسازی معابر و پیاده روها خواند و گفت: این کار که از چند روز پیش آغاز شده و امیدواریم هر چه سریعتر به اتمام برسد. سپس باید بلوارها و پارک‌ها از نظر استحکام زیرسازی بررسی شود تا خدای ناکرده با مشکلاتی نظیر نشست و ریزش ناگهانی مواجه نشویم.

وی بیان کرد: متاسفانه علاوه بر تخریب‌های صورت گرفته ناشی از سیل شاهد سواستفاده سودجویان و سرقت گسترده تاسیسات به‌ویژه کابل‌ها و تابلوهای برق بودیم.

کتانباف عنوان کرد: بنابراین بازسازی پارک‌ها اعم از روشنایی، تابلوهای برق، تاسیسات، المان‌ها و مبلمان شهری، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و آبنماها با دقت و سرعت و البته ایمنی دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه 300 هکتار از بلوار ساحلی به دلیل بالا آمدن دبی رودخانه کارون تخریب شده است، افزود: پارک‌های ساحلی تنها تفرجگاه مردم اهواز هستند و باید هرچه سریع‌تر احیا شوند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار