تقدیر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی از تاکیدات امام جمعه تبریز

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از رهنمودها و تاکیدات هوشمندانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در خصوص مسائل زیست محیطی قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۵۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 01 June 2019

به گزارش تابناک تبریز، حمید قاسمی با قدردانی از بیانات و رهنمودهای حجت الاسلام آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در خصوص مسائل زیست محیطی گفت: تاکیدات هوشمندانه و حساسیت وِیژه ایشان بر روی مسائل زیست محیطی همیشه راهگشا و دلسوزانه بوده است . 

  
وی افزود: امام جمعه محبوب تبریز در تمامی خطبه های نماز جمعه توصیه هایی را در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست داشته اند و خوشبختانه رهنمودهای ایشان در حفظ محیط زیست استان بسیار موثر بوده است . 
  
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نماز جمعه را محور همدلی، اتحاد و همراهی و بهترین مکان برای ارائه گزارش عملکرد به مردم دانست و افزود: در راستای تحقق فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه در اولین فرصت در نماز جمعه حضور یافته و گزارشاتی از وضعیت محیط زیست استان و صنایع مورد اشاره ایشان خواهم داشت . 
  
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در پایان نیز با قدردانی مجدد از نماینده ولی فقیه در استان و رسانه ها گفت: همکاران این اداره کل در راستای عمل به وظایف قانونی خود از هیچگونه کوششی فرو گذار نخواهد کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار