واردات دو هزار و ۷۵۵ تن کالا به استان فارس

مدیرکل گمرک‌های استان فارس گفت: واردات کالا به استان فارس از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۷۵۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 30 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:خداد رحیمی مدیرکل گمرک‌های استان فارس گفت: در سه ماهه نخست امسال مقدار دو هزار و ۷۵۵ تن کالا به ارزش ۲۱ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۶۶ دلار از طریق گمرکات استان فارس به کشور وارد شده است.

وی افزود: این واردات در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزن ۴۲ درصد کاهش و از لحاظ ارزش دلاری ۳۵ درصد افزایش داشته است.

رحیمی ادامه داد: کالای وارداتی از ۲۵ کشور جهان وارد شده که عمده آن‌ها از چین، آلمان –ترکیه-دانمارک- پاکستان، هند، اسپانیا، تایلند، انگلستان، مالزی اشاره کرد.

مدیر کل گمرک‌های استان فارس به تعداد مسافرین ورودی از طریق مرز هوایی استان فارس اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد ۵۸ هزار و ۴۲۲ نفر مسافر از طریق مرز هوایی استان فارس به کشور وارد شده که از این تعداد ۳۹ هزار و ۳۶۱ نفر ایرانی و ۱۹ هزار و ۶۱ نفر گردشگر خارجی بوده اند.

وی همچنین افزود: تعداد ۶۸ هزار و ۳۳۱ نفر مسافر از طریق مرز هوایی استان از کشور خارج شده اند که از این تعداد ۴۹ هزار و ۶۷۷ نفر ایرانی و ۱۸ هزار و ۶۵۴ نفر خارجی بودند.

مدیرکل گمرکات استان فارس تصریح کرد: طی مدت مذکور همشهریان استان فارس تعداد ۱۴۵ بسته کالا‌های هدیه و سوغات به ارزش ۱۲۴۷ دلار از طریق گمرک امانات پستی دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار