بازار وکیل تا پایان سال ایمن سازی می شود

محمدحسن پور گفت: ایمن سازی بازار وکیل در دستور کار قرار گرفته است تا پایان سال کف سازی بازار وکیل و بازار روح الله به پایان می رسد و دستگاه های خدمات رسان باید برای ارائه خدمات از کانال تعبیه شده استفاده کنند.
کد خبر: ۷۶۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 24 July 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا محمدحسن پور»، امروز (چهارشنبه 2 مرداد) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وضع دست فروشان سطح شهر شیراز، گفت: 17 خیابان در اختیار روزبازارها نظیر «جمعه بازار» است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه تقریبا همه خیابان ها در سیطره دستفروشان قرار گرفته است، اظهارداشت: آنجایی که بتوان ساماندهی کرد، ساماندهی شکل می گیرد و جایی که چنین نشود، با دست فروشان برخوردخواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه یکصد منزل مبله پلمپ شده است، افزود: اداره آسیب های اجتماعی در چهار محور کار می کند که جمع آوری متکدیان سطح شهر و معتادین متجاهر را در دستور کار قرار داده و در حوزه کودکان کار اتفاقات خوبی روی داده است.

 

محمدحسن پور اضافه کرد: ایمن سازی بازار وکیل در دستور کار قرار گرفته است تا پایان سال کف سازی بازار وکیل و بازار روح الله به پایان می رسد و دستگاه های خدمات رسان باید برای ارائه خدمات از کانال تعبیه شده استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال سه ایستگاه آتش نشانی به بهره برداری می رسد، اظهارداشت: در دهه فجر سال جاری چند ایستگاه آتش نشانی کلنگ زنی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار