جذب سرمایه گذاران لازمه توسعه شهری است/ احداث شهربازی، احداث بازار روز و بازار میوه و تره بار، احیای بازار سنتی، احداث معاینه فنی دوگانه سوز از مهمترین نیازهای کبودراهنگ

نایب رییس شورای شهر کبودراهنگ گفت: شهر کبودراهنگ ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و راه اندازی طرح‌های مختلف در بخش‌های گوناگون دارد و استفاده از سرمایه گذاران می‌تواند کمک موثری برای پیشبرد اهداف و توسعه شهر داشته باشد لذا لازم است به منظور جلب و جذب سرمایه گذاران، ظرفیت‌های شهر را برای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران معرفی و آن‌ها را در جریان پروژه‌ها قرار داد و برای تشویق موانع احتمالی جذب سرمایه گذار را از پیش رو برداشت.
کد خبر: ۷۶۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 25 July 2019

نایب رییس شورای شهر کبودراهنگ گفت: شهر کبودراهنگ ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و راه اندازی طرح‌های مختلف در بخش‌های گوناگون دارد و استفاده از سرمایه گذاران می‌تواند کمک موثری برای پیشبرد اهداف و توسعه شهر داشته باشد لذا لازم است به منظور جلب و جذب سرمایه گذاران، ظرفیت‌های شهر را برای سرمایه گذاری به سرمایه گذاران معرفی و آن‌ها را در جریان پروژه‌ها قرار داد و برای تشویق موانع احتمالی جذب سرمایه گذار را از پیش رو برداشت و اعتماد سازی کرد.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، موسی عابدی با بیان اینکه در شرایط کنونی وضعیت مالی شهرداری، جذب سرمایه گذاران لازمه #توسعه_شهری است؛ عنوان کرد: احداث شهربازی، احداث بازار روز و بازار میوه و تره بار، احیای بازار سنتی شهر، احداث معاینه فنی دوگانه سوز و ... از جمله نیاز‌های امروز شهر کبودراهنگ هستند که سرمایه گذاران می‌توانند جهت سرمایه گذاری ورود پیدا کنند و #شورای_شهر نیز دست سرمایه گذاران را برای مشارکت در طرح‌های عمرانی، گردشگری، فرهنگی و ورزشی به گرمی می‌فشارد.

وی ادامه داد: در خصوص احداث و ساماندهی شهربازی در پارک لاله با اشاره به اینکه یک سرمایه گذار برای این کار اعلام امادگی کرده است ابراز کرد: توافق اولیه در کمیسیون مربوطه شورای شهر به تصویب رسیده و پس از برطرف شدن اشکالات قرارداد و تصویب در صحن شورای شهر، این شهربازی راه اندازی خواهد شد.

عابدی در پایان افزود: تمام تلاش ما بر این است که این شهربازی استاندارد و از تجهیزات جدید و بروز استفاده شود تا رضایت همشهریان عزیز را به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار