از سرمایه‌گذاران در لامرد حمایت می شود

موسوی خاطرنشان کرد: برنامه جدی ما حمایت از تولید در لامرد و مُهر است و باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.
کد خبر: ۷۶۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 01 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی صبح امروز در نشست قضات و مدیران لامرد که در دادگستری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در سطح شهرستان‌های لامرد و مُهر پیشرفت و توسعه بسیار خوبی رخ‌داده است.

وی افزود: دین و فرهنگ و مذهب هنوز در شهرستان لامرد دست‌نخورده است و مردم به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) محبت بسیاری زیادی دارند.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس بابیان اینکه لامرد امروز یک شهرستان صنعتی شده است گفت: همه باید کمک کنیم که این رونق زیاد شود و هیچ‌گونه کم‌کاری در این زمینه نباید صورت بگیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: برنامه جدی ما حمایت از تولید در لامرد و مُهر است و باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.

وی به اهمیت انجام فعالیت مؤثر و خوب فرهنگی همزمان با صنعتی شدن لامرد نیز اشاره و تصریح کرد: به ازای هر آجری که برای کارهای صنعتی گذاشته می‌شود، باید به مسائل فرهنگی نیز اهمیت داده شود.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: مردم با امید در شهرستان لامرد سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید برنامه‌ریزی دقیق برای امنیت پایدار وجود داشته باشد و رخ دادن یک ناامنی قابل‌قبول نیست.

وی ادامه داد: موانع پیش روی سرمایه‌گذاران نیز باید برداشته شود و سرمایه‌گذاران تشویق شوند تا لامرد در استان فارس بدرخشد.

موسوی بابیان اینکه در دادگستری استان فارس نیروهای پاک دست و پرکار وجود دارند گفت: در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه و بر اساس تأکیدات فراوان وی، تمام تلاشمان انجام خدمت بی‌منت به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار