مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:

جوامعی که کودکان را به اندیشیدن دعوت می کنند، پیشرفت خواهند کرد

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با بیان اینکه جوامعی که کودکان خود را به هنر اجتماعی زیستن و اندیشیدن راهنمایی می کنند، به سعادت و پیشرفت دست پیدا خواهند کرد، گفت: هفته ملی کودک، پاسداشت کرامت کودکان سرزمینی است که همواره سرشار از صلح و دوستی بوده است.
کد خبر: ۷۸۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 05 October 2019

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان امروز 13 مهرماه در آیین افتتاحیه هفته ملی کودک در اهواز اظهار کرد: کودک رفتار اجتماعی را با مثابه یک عمل اجتماعی یاد میگیرد و به کار می بندد و در این زمینه جوامعی که کودکان خود را به هنر اجتماعی زیستن و اندیشیدن راهنمایی می کنند، به سعادت و پیشرفت دست پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هفته ملی کودک، پاسداشت کرامت کودکان سرزمینی است که همواره سرشار از صلح و دوستی بوده است، گفت: خرسندیم که آیین افتتاحیه این رویداد مهم ملی و بین المللی برای اولین بار در کشور پس از حدود ۱۴ سال در استان خوزستان برگزار می شود و همچنین برای نخستین بار پرچم هفته ملی کودک در این استان بر افراشته می شود.

کیانی با اشاره به اینکه خوزستان سرزمین عشق و حماسه و دانایی است، عنوان کرد: کودکان دانا و اهل علم، زمینه‌ساز آینده روشن این اقلیم هستند و در همین زمینه شعار این هفته "آینده را باید ساخت" در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با بهره‌گیری از ظرفیت ها و ظرافت های موجود با کودک، رفتاری متفاوت و موثر از خود بروز داده است و در این زمینه گستردگی تلاش آن‌ها تا دورترین روستاها و کم برخوردار ترین مناطق کمتر توسعه یافته رسیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خاطرنشان کرد: ناوگان سیار کتابخانه کانون اگرچه نیاز به نوسازی دارد اما کودکان را هیچ گاه تنها نمی گذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار