برنامه های حرم سوم اهل بیت در ایام فاطمیه

به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی – مذهبی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 27 January 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: از سه شنبه ۸ بهمن به مدت ۳ شب، مراسم سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی و مرثیه سرایی سید عباس انجوی، حاج یزدان ناصری و حاج محمد شریف زاده در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سلامی با بیان اینکه از ۵ تا ۱۰ بهمن نمایشگاه فرهنگی ویژه این ایام در صحن حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برپا می‌شود، ادامه داد: صبح چهارشنبه در سالروز شهادت بانوی دو عالم، از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح، خطبه فدکیه با نوای سیدمصطفی موسوی نژاد قرائت خواهد شد و در ادامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم عزاداری در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌ شود.
وی اظهارداشت: ۱۰ بهمن محفل انس با قرآن کریم از ساعت ۱۰ صبح در شبستان امام خمینی (ره) و در همین روز از ساعت ۱۴ و دقیقه اختتامیه دوره‌های مهدویت در سالن کوثر حرم مطهر برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام سلامی، برگزاری مسابقه اینترنتی، برپایی ایستگاه صلواتی در دو نوبت صبح و عصر از ۶ تا۱۰ بهمن در ضلع روبروی باب الرضا (ع) و اطعام و توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم و ۳۰ هزار دمنوش با مشارکت اداره اوقاف را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه اعلام کرد.
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: از زائران و مجاوران حرم مطهر و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این ویژه برنامه‌ها دعوت به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار