شهرداری کرج کارگران خدمات شهر را مجهز به ماسک و دستکش کند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری برای حفظ سلامت پاکبانان و کارگران فضای سبز خود و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا نسبت به توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان این قشر زحمتکش اقدام کند تا سلامتشان به مخاطره نیفتد.
کد خبر: ۸۲۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 01 March 2020

شهرداری کرج کارگران خدمات شهر را مجهز به ماسک و دستکش کند

به گزارش «تابناک البرز»؛ اکبر سلیم نژاد در صد و هشتاد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و اظهارداشت: مدیریت شهری برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه خود در مناطق، سازمان ها و معاونت ها اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قراردهد.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس مصوبه استانداری البرز مبنی بر کاهش ساعت اداری، مدیریت شهری نیز تا پایان هفته جاری ساعت شروع به کار خود را غیر از واحدهای اجرایی و خدمات رسان از ساعت ۹ لغایت ۱۲ تغییر دهد.

سلیم نژاد تاکید کرد: همچنین مدیریت شهری کرج با مرخصی زنان باردار و مادرانی که به کودکان خود شیر می دهند و یا فرزند خردسال دارند از جمله افراد آسیب پذیری هستند که در زمان شیوع بیماری های واگیر، مراقبت از آنها از اهمیت خاصی برخوردار است، موافقت کند.
وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ارایه خدمات غیرحضوری در دستور کار مدیریت شهری قرارگیرد و حتی الامکان امور مراجعه کنندگان پُر شمار به صورت تلفنی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار