مشارکت خیرین برطرف کننده نیاز فضای آموزشی

کد خبر: ۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ 26 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل ایرنا،فریبرز اسمعیل زاده در گفت و گوی خبری گفت: برای دستیابی به کلاسهایی که نیاز فضای آموزشی را برطرف میکنند ،بدون مشارکت مردم و خیرین باید 20 سال منتظر بود.

وی اظهار کرد: استان در حالی با کمبود کلاس درس مواجه است که هم اکنون رقابت بین خیرین در استان در امر مدرسه سازی بسیار فشرده بوده و می توان از این ظرفیت برای احداث کلاسهای مورد نیاز و نیز تجهیز مدارس استان بهره برد.

اسمعیل زاده با اشاره به استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس استان گفت: استاندارد سازی و تعمیر و نگهداری سیستمها باید توسط شرکتها و افراد دارای مهارت فنی انجام شود.

اسمعیل زاده با بیان اینکه آذربایجان غربی استانی سردسیر با سرمای زودرس است، ادامه داد: کنترل و رعایت مسائل ایمنی و استفاده بهینه از سیستم های گرمایشی در فضاهای آموزشی در بخشنامه ای به مناطق آموزش و پرورش استان اعلام شده است.

وی افزایش ایمنی مدارس استان را از ضروریات عنوان کرد و گفت: به منظور پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و افزایش ایمنی مدارس برگزاری دوره های آموزشی مدیران و مسئولان مدارس در دستور کار است.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی درباره جشنواره خیرین مدرسه ساز نیز اظهار کرد: برگزاری هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که همه ساله در مرکز استان برگزار می شود، در 23 اردیبهشت ماه سال آینده به اجرا در می آید و امیدواریم تا قبل از جشنواره اصلی جشنواره های شهرستانی نیز به اجرا در بیایند.

آذربایجان غربی دارای 25 هزار کلاس درس با 5500 مدرسه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار