ساخت و سازهای غیرمجاز در مرکز مازندران متوقف شد

فرماندار ساری با اشاره به صدور ۱۰۶ رای قضایی برای سازندگان غیرمجاز در استان، گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در مرکز مازندران متوقف شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 30 August 2015
به گزارش تابناک مازندران جواد واحدی ر نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامی‌داشت  هفته دولت، اظهار داشت: خدمت دولت در این  دو سال چشمگیر بوده و هنوز سیاست دولت در راستای اتمام پروژه‌های نیمه تمام  است.
وی افزود: برای رفع مشکل آب تلمادره خود اهالی این روستا مشکل دارند که با همکاری آب منطقه منطقه ای در حال رفع است.
فرماندار ساری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4 جلسه  شورای اداری و بیش از 900 نفر ساعت در کمیته برنامه‌ریزی تشکیل شد.
واحدی به پروژه ملی  ساری – تاکام اشاره کرد و گفت: در تمام پروژه‌ها تامین مصالح با پیمانکار بوده اما در این پروژه تامین مصالح با کارفرما است.
وی به ساخت و ساز غیر مجاز در مرکز استان اشاره کرد و گفت: طبق تعامل دستگاه‌های اجرایی و قوه قضاییه با ساخت و سازغیرمجاز جلوگیری می‌شود و تاکنون 106 رای صادر شد.
فرماندار ساری گفت: اکنون زمانی است که مسافران و گردشگران به سمت روستاها می‌روند تا از طبعیت بکر و جنگل‌ها استفاده کنند که می توانیم با ایجاد بانک اطلاعاتی خانه‌های خالی در روستاها را شناسایی و ساماندهی کنیم.
وی افزود: چشمه سورت یکی ازمناطق گردشگری بوده که ساماندهی چشمه آب آن با آب منطقه  ای، حریم چشمه با کشاورزی و آب منطقه ای و پیرامون با منابع  طبیعی است که این دستگاه‌ها باید با همکاری هم برای ساماندهی آن اقدام کنند.
وی گفت: این مکان دیدنی متعلق به همه مردم است و باید میراث فرهنگی وآب  منطقه ای تولیت آن را قبول کنند.
نقل از تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار