اولین بازدید رسمی فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار از مجموعه شهرک های صنعتی لوشان انجام شد

کد خبر: ۸۸۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 05 August 2020

 

تابناک/منجیل خبر – مهندس رحمانی از همکاری های بیشتر شركت شهرک های صنعتی با فرماندهی نيروی انتظامی شهرستان رودبار خبر داد

در راستای امنيت سرمايه گذاری، نظم و حفاظت فيزيكی جلوگیری از وقوع تخلف و جرم تفاهم همكاری مشتركی فی مابين شركت شهركهای صنعتی شهرستان رودبار و فرماندهی نيروی انتظامی شهرستان رودبار بحث وبررسی شد.

سرهنگ فیضی، در حاشیه بازدید طی جلسه ای حضوری از نقطه نظرات تعدادی از واحدهای فعال مطلع شدند .

اقای امیر رحمانی مدير شركت شهركهای صنعتی شهرستان رودبار با اشاره به اهداف اين تفاهم همکاری افزود: در زمينه پيشگيری از آسيب های اجتماعی، استقرار نظم و امنيت، رونق توليد و امنيت صنعتی و سرمايه گذاری، اجرای کنترل و حفاظت فيزيكی شهركها و كارخانجات از مهمترین اهداف این بازدید می باشد.

وی گفت: همچنین نظارت و سازماندهی بر نحوه جذب، آموزش و بكارگيری نيروهای نگهبان و استفاده حداكثری از ظرفيتهای موسسات و شرکتهای حفاظتی و مراقبتی زيرمجموعه نيروی انتظامی از دیگر اهداف اين بازدید است.

در ادامه، سرهنگ فیضی ، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار بیان کرد:
فرمانده نيروی انتظامی شهرستان نظارت مستمر بر واحدهای صنعتی و توليدی را از ديگر وظايف دانسته و افزود: در راستای نظارت مستمر کلانتری ۱۴ لوشان از اين واحدهای توليدی و صنعتی صورت خواهد گرفت و جلوگيری از سرقتها و ايجاد محيط امن برای سرمايه گذاران از ديگر وظايف اين فرماندهی مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار