تردد بالغ بر ۵۷۰ هزار وسیله نقلیه در گیلان طی تاسوعا و عاشورا

کد خبر: ۸۹۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 31 August 2020

 

تردد بالغ بر ۵۷۰ هزار وسیله نقلیه در گیلان طی تاسوعا و عاشورا

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از پنجم شهریورماه لغایت ۹ شهریورماه ۳۳۷ هزار و ۲۸ وسیله نقلیه وارد استان و ۲۴۲ هزار و ۶۱۴ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گزارش تردد در محورهای اصلی استان گیلان طی تعطیلات تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: از پنجم شهریورماه لغایت ۹ شهریورماه ۳۳۷ هزار و ۲۸ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

وی ار خروج ۲۴۲ هزار و ۶۱۴ وسیله نقلیه از استان طی مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: نسبت به هفته گذشته ۴۱ درصد در ورودی و ۹ درصد در خروجی از استان افزایش داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه بیشترین ورودی استان در ایام گفته شده مربوط به روز پنجشنبه، ششم شهریورماه با تعداد ۹۶ هزار و ۶۵۹ وسیله نقلیه است، افزود: بیشترین خروجی از استان نیز در روز یکشنبه، ۹ شهریورماه با تعداد ۶۴ هزار و ۶۲۵ وسیله نقلیه است.

مرادی ادامه داد: بیشترین میزان ورودی طی مدت مذکور از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۶۱ هزار و ۸۱۹ وسیله نقلیه و بیشترین میزان خروجی نیز از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با تعداد ۴۰ هزار و ۳۳۰ وسیله نقلیه بوده است.

وی با اشاره به آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار استان طی ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: محور امامزاده هاشم – تقاطع سراوان با متوسط تردد ساعتی ۱۷۲۶ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۸۵ کیلومتر در ساعت و پس از آن محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد ساعتی ۱۶۰۶ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۶۷ کیلومتر در ساعت پرترددترین محورهای استان از نظر میزان تردد بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار