وضعیت مدارس در شرایط کرونایی

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش فارس گفت: وضعیت مدارس در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید کرونایی است.
کد خبر: ۸۹۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 31 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل آموزش و پرورش فارس در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش فارس گفت: وضعیت مدارس در سه وضعیت قرمز، زرد و سفید کرونایی است.

اسماعیلی افزود: در وضعیت قرمز کلاس‌ها به طور مجازی، در وضعیت زرد به صورت روز‌های زوج و فرد و در وضعیت سفید کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه طرح مهر امسال با شعار آموزش بدون توقف کلید می‌خورد، گفت: برنامه ریزی‌ها طوری در استان فارس انجام شده است تا هیچ دانش آموزی از تحصیل جا نماند.

اسماعیلی افزود: حدود ۹۸ درصد مدارس استان از امکانات و زیر ساخت‌های لازم برای بهره مندی از آموزش مجازی برخوردار هستند.

رحیمی استاندار فارس گفت: هر دستگاه تخصصی به ویژه آموزش و پرورش باید مسولیت کار خود را بپذیرید و به افکار عمومی پاسخگو باشند.

وی افزود: باید فرزندانی آگاه و با علم تربیت کنیم که خود آن‌ها بتوانند آزادانه مسیر زندگی را انتخاب کنند.

رحیمی ادامه داد: باید در این شرایط طوری عمل شود که خانواده‌ها برای تحصیل دانش آموزان کمترین دغدغه را داشته باشند.

استاندار فارس گفت: برنامه ریزی‌ها طوری عملیاتی شود که در مناطق زرد، قرمز و‌سفید کرونایی در نقاط مختلف استان تمام شرایط به بهترین نحو مهیا باشد.


پیگیری مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش، پیگیری و ساماندهی سرویس مدارس و چالش‌های پیش روی آن و طرح آشتی با آموزش از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار