نماینده مجلس: انتظار صعود مقتدرانه از اعضای تیم داریم

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در حمایت از تیم پاس امسال تمامی مسوولان به ویژه عباس صوفی رییس هیات فوتبال، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و امیر عظیمی مدیرعامل پاس به خوبی تیم را کمک کردند.
کد خبر: ۹۰۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 19 September 2020
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود دغدغه‌های مختلف، حمایت مطلوب از تیم پاس در فصل جاری انجام شد و اکنون صعود مقتدرانه این تیم از مرحله پلی آف به لیگ دسته یک کشور را خواستاریم.

به گزارش تابناک، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع اعضای تیم پاس اظهار داشت: در حمایت همه جانبه از تیم پاس کوتاهی نکردیم و حالا این انتظار وجود دارد که کادر فنی و بازیکنان با تلاش مضاعف بتوانند صعود مقتدرانه را رقم بزنند.

وی بیان کرد: تیم پاس در ۲ فصل گذشته از توان فنی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و بازی‌های درخشانی را رقم زد و اکنون انتظار داریم که در مرحله پلی آف با ۲ برد جانانه، صعود به لیگ یک را رقم بزنند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: در حمایت از تیم پاس امسال تمامی مسوولان به ویژه عباس صوفی رییس هیات فوتبال، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و امیر عظیمی مدیرعامل پاس به خوبی تیم را کمک کردند.

وی گفت: کادر فنی تیم پاس نیز امسال عملکرد خوبی را به ثبت رساند و شایسته ادامه حضور و همکاری در تیم هستند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: پاس از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است هر چند اتفاق‌های تلخی را شاهد بودیم، اما این تیم نباید در این سطح باشد و لایق حضور در لیگ برتر است.

وی افزود: پاس اکنون در مرحله پلی آف ۲ بازی سرنوشت ساز در پیش دارد و انتظار ما حضور قدرتمند در این ۲ مسابقه همراه با پیروزی است.

تیم پاس در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

این تیم برای صعود به لیگ یک کشور باید ۲ بازی رفت و برگشت با شهرداری آستارا برگزار کند.

دیدار رفت ۲ تیم یکشنبه سی ام شهریورماه جاری به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود و بازی برگشت نیز ششم مهرماه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج انجام خواهد شد.

تیم پیروز در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت راهی لیگ یک کشور می‌شود.

پیش از این تیم‌های چوکای تالش و استقلال ملاثانی با کسب عنوان قهرمانی گروه‌های خود، به لیگ یک صعود کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار