پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، وضعیت شازند بحرانی تر می شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: این شهرستان در وضعیت زرد و مرحله هشدار قرار دارد و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، وضعیت بحرانی تر خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 06 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مرتضی واعظ افزود: خوشبختانه توانستیم با تلاش های کادر بهداشت و درمان، رعایت خوب موارد بهداشتی از سوی مردم و همبستگی بین ارگانها سازمان ها و کمیته پدافند زیستی شهرستان، از مرحله قرمز به مرحله زرد برسیم اما باید این مرحله حفظ کرده و نگذاریم وضعیت بدتر از این شود.
وی اظهار داشت: با توجه به پیشرو بودن مراسم اربعین حسینی و ۲۸ صفر و شهادت حضرت امام رضا(ع) از مردم مومن و انقلابی شازند می خواهیم، مراسم‌های عزاداری خود را با حداقل نفرات، رعایت فاصله اجتماعی و زدن‌ماسک برگزار کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم حتی الامکان از رفت و آمدها و مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند، تاکید کرد: از هم استانی های مقیم شهرهای دیگر و حتی سایر استان ها هم می خواهیم تا به این شهرستان مسافرت نکنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: با اتمام ماه های محرم و صفر از مردم می خواهیم، مهمانی ها و مراسم های شادی خود در ماه ربیع الاول، با محدودیت‌های بسیار بالا و حداقل نفرات برگزار کرده و حتی الامکان از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی غیرضروری پرهیز کنند.
دکتر واعظ اضافه کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و شیوع بیماری های واگیردار دیگر امیدمی رود با رعایت موارد بهداشتی از جمله زدن ماسک، اجتناب از حضور در اجتماع، لغو هرگونه مراسم و تا حد امکان در صورت ضرور با حداقل نفرات، شست‌وشوی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار