دستبند پلیس بر دستان سارقان کابل برق فشار قوی در طالقان

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از دستگیری سارقان کابل برق با ۹ فقره سرقت در شهرستان طالقان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 12 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ سید صالح بذرگری گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق فشار قوی در شهرستان طالقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی، مشخص شد که راکبان یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی در ساعات پایایی شب اقدام به سرقت کابل‌ها کرده و بلافاصله از حوزه شهرستان خارج می‌شوند.

سرهنگ بذرگری گفت: در ادامه ماموران با گشت زنی‌های هدفمند در مناطق وقوع سرقت در نهایت به یک موتورسیکلت آپاچی با ۲ سرنشین برخورد کرده و دستور توقف آن را صادر کردند که متهمان بلافاصله پس از مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشته و قصد خروج از شهرستان طالقان را داشتند.

او افزود: ماموران در نهایت با انجام اقدامات پلیسی و تعقیب متهمان، آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با بیان این که در بازرسی از کوله پشتی سارقان مقدار زیادی کابل و سیم برق سرقتی کشف شد ،گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی طالقان به ۹ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

سرهنگ بذرگری در پایان با بیان این که یک نفر مالخر کابل‌های مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار