شعار يوم الله ٩دى ماه اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: شعار يوم الله ٩دى امسال به دليل مقارن بودن با مناسبت هاى مختلف، دهه بصيرت فاطمى، ولايتمدارى و مقاومت علوى نامگذارى شده است.
کد خبر: ۹۲۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 12 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحى یزدی گفت: ٩دى امسال با مناسبت های مختلف و گوناگون تقويمى و تاریخی مقارن شده و بر همین اساس يك دهه نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مقدمه دهه بصیرت مصادف است با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ۹ دی حماسه ماندگار ملت و مردم که در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

او افزود: ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز جهانی مقاومت نامگذاری شده و هفدهم دی ماه مصادف می‌شود با چهلمین روز از درگذشت شهید علمی و هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده و هجدهم دی ماه نیز سالروز حمله ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در سال گذشته است.

حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی گفت: ۱۹ دی ماه هم سالروز قیام مردم قم علیه رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۶ است، که بسیاری از این مناسبت ها را مقام معظم رهبری یوم الله نامیده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار