رونمایی از کتاب ایران شناسی

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت:در مراسمی از کتاب ایران‌شناسی تالیف دکتر قاسم فضلی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 16 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان افزود: این مراسم به مناسبت گرامیداشت روز پژوهش با حضور رضا بیاتیان معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاونین اداره کل برگزار شد.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در آیین رونمایی از این کتاب‌ها با اشاره به وجود اندیشمندان و صاحبان قلم در این استان گفت: ارج نهادن به کتاب و توجه بیشتر به کتاب و کتاب‌خوانی می‌تواند جامعه ما را از معضلاتی که وجود دارد، رهایی بخشد بر ما واجب است که به این قشر فرهنگ دوست ارائه خدمت کنیم و تلاش می‌کنیم تا جایی که بتوانیم خدمتی درشان آن‌ها انجام دهیم.
قاسم فضلی مولف این کتاب در این مراسم با قدردانی از بانیان این جلسه گفت: برگزاری این مراسم نشانه احترام به ذات دانایی و دانش است و احترام به تولید علم و تمدن در ایران زمین است.
فضلی انگیزه اصلی خود را از تالیف این کتاب ایران دوستی دانست و افزود: بنده ریشه در این آب و خاک دارم و وظیفه خود می‌دانم در تخصصی که دارم قدمی برای این مرز و بوم بردارم و تمام دغدغه ام یکپارچگی این سرزمین هزار قبیله ای است.
او یادآورشد: کتاب ایران‌شناسی ریشه در فرهنگ عمیق ایران زمین دارد.
وی ادامه داد:این کتاب دارای ۷
مقاله پژوهشی در زمینه اورارتویی‌ها، سازها در تاریخ، قلعه ایرج، گچ‌بری‌های دوره ساسانی، تپه‌میل، عشق‌آباد و مسجد جامع ساوه است.
قاسم فضلی پژوهشگر و باستان شناس خاورمیانه همچنین نویسنده ۱کتاب به زبان آلمانی و ۳ کتاب به زبان فارسی است.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دکتر قاسم فضلی مولف این کتاب قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار