پروژه های راکد تهران با استفاده از همه ظرفیت ها احیا شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد در دستور کار همه مدیران و مسئولان باشد.
کد خبر: ۹۲۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 28 December 2020

 

حشمت الله عسگری روز دوشنبه در نشست کمیته اقدام اقتصادی اعلام کرد: رفع تملیک از واحدهای تولیدی بانکی و احیای مجدد آنها مصداق بارز جهش تولید است.

وی افزود: بانک ها باید رویه ای را در پیش بگیرند که پس از تملیک واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد آسیبی به تولید و اشتغال وارد نگردد و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، احیای این پروژه ها را مدنظر قرار دهند.

عسگری اظهار داشت: شناسایی طرح‌های تولیدی اثرگذار و پیشران در بخش های کشاورزی و صنعت از اقدامات ضروری دستگاه‌های متولی است تا بتوان با سنجش میزان ظرفیت موجود و ظرفیت قابل افزایش نسبت به رونق تولید آنها اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: واحدهای تولیدی تملیک شده توسط بانک‌ها پس از پایان موعد قانونی واگذاری از طریق مزایده چنانچه واگذار نگردند با قیمت کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی لازم به متقاضیان و افرادی که توانمندی لازم را دارند واگذار شود.

در این جلسه مقرر شد ظرف مدت یک هفته جلسه ای با حضور سازمان خصوصی سازی و اقتصاد و دارایی در خصوص مشکلات ودرخواست های شرکت مگاموتور جهت تصمیم گیری در شورایعالی بورس برگزار گردد.
همچنین مقرر شد بانک کشاورزی با همکاری دستگاه اجرایی و متقاضیان نسبت به تعیین تکلیف ۷۷واحدی تولیدی تملیکی بانک اقدامات لازم را جهت طرح در جلسه بعدی بعمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار