کشور ما آنقدر که از انتخاب بد و فهم بد نادرست برخی ضربه خورده از تحریم ضربه نخورده است

امام جمعه کامفیروز : انتخاب خوب می‌تواند ما را به اوج عزت رسانده و بالعکس انتخاب بد می‌تواند ما را به حضیض ذلت بکشاند. کشور ما آنقدر که از انتخاب بد و فهم نادرست برخی ضربه خورده، از دشمنان و تحریم ها ضربه نخورده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 02 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت الاسلام تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 12 دی کامفیروز، با اشاره به تاثیر مستقیم و غیرمستقیم انتخاب صیحیح و نادرست ِ مردم برآینده‌ی ایران، گفت: انتخاب انسان‌ها چه در بُعد دنیوی چه معنوی تاثیر مستقیمی بر آینده آنان دارد.

او گفت: انتخاب خوب می‌تواند ما را به اوج عزت رسانده و بالعکس انتخاب بد می‌تواند ما را به حضیض ذلت بکشاند. کشور ما آنقدر که از انتخاب بد و فهم نادرست برخی ضربه خورده، از دشمنان و تحریم ها ضربه نخورده است.

امام جمعه کامفیروز ادامه داد: آنچه را که برخی صرفا یک کاغذ و یک رای می‌بینند در حقیقت سرنوشت و آینده‌ی هشتاد، نود میلیون انسان را به طور مستقیم تعیین می‌کند و بلکه به طور غیرمستقیم بر جامعه ۴۰۰ میلیونی شیعیان جهان که چشم امیدشان به این انقلاب است، تاثیر گذاشته و همه را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

تقی‌زاده با تاکید بر لزوم وقوف کامل به اهمیت انتخابات، گفت: هم درست بفهمیم و هم درست انتخاب کنیم تا مبادا مدیون میلیون‌ها مستضعف و شیعیان عالم که در انتظار موفقیت و قدرت این انقلاب هستند، بشویم.

خطیب جمعه کامفیروز همچنین با اشاره به قرار داشتن در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: هر ایرانی فارغ از هر مذهب و کیشی، اگر ذره‌ای عرق به کشورش داشته باشد قطعا حاج قاسم را دوست داشه و دارد.

او با اشاره به سخنان علامه جوادی، گفت: اگر ما در امنیت هستیم، ناموسمان در امینت است آن را مرهون زحمات سلیمانی‌ها و خون پاک آن‌هاییم.

تقی‌زاده گفت: شهید سلیمانی چون امامش به ملکوت اعلی پیوست اما دشمنان خوار و زبون این انقلاب بدانند که این مرز و بوم مادرانش سلیمانی پرور و جوانانش هر یک به نوبه‌ی خود قاسم‌هایی هستند که به وقت نیاز خود را نشان خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار