نجات زن و مرد گرفتار در کولاک طالقان

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: با تلاش ماموران وظیفه شناس پاسگاه پایین طالقان، دو شهروندی که دربرف و کولاک منطقه پایین طالقان گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 24 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ سید صالح بذرگری با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی پایین طالقان در پی دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن دو نفر در برف و کولاک مناطق کوهستانی این شهرستان، بلافاصله برای یافتن افراد گرفتار با تجهیزات کامل عازم کوهستان شدند .

سرهنگ بذرگری افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد این دو شهروند که یک زوج بودند به علت نا آشنا بودن به وضعیت جغرافیایی منطقه در یک مسیر صعب العبور و کوهستانی گرفتار برف و کولاک شدید شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان  اظهار کرد: پس از یک ساعت تلاش بی وقفه ماموران، این زوج گرفتار در کولاک ازیخ زدگی و مرگ نجات یافته و با سلامت از کوهستان به پاسگاه پایین طالقان منتقل شدند .

این مقام انتظامی با بیان این که خدمت به مردم و شهروندان از وظایف و افتخارات پلیس است گفت: نجات یافتگان از برف و کولاک از حضور به موقع و زحمات پلیس شهرستان طالقان ، قدردانب کردند .

سرهنگ بذرگری با بیان این که شهرستان طالقان، پهناورترین شهرستان استان البرز است که دارای ۸۲ آبادی و مناطق کوهستانی و برف گیر است در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه در شرایط نامساعد جوی به مناطقی که از وضعیت جغرافیایی آن اطلاعی ندارید مراجعه نکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار