اولین جلسه امر به معرف در بهمئی

کد خبر: ۹۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹ 15 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد اولین جلسه رسمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی با حضور امام جمعه ،فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،دادستان ودیگر ادارات عضو ستاد شهرستان تشکیل شد .

امام جمعه شهر لیکک در این نشست به اهمیت فریضه امر به معروف ونهمی از منکر پرداخت و گفت:کوتاه ترین گام برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ایجاد سازمان یا وزارت خانه امربه معروف و نهی از منکر در کشور می باشد.

حجت السلام والمسلیمن سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد: منافع احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای تمامی ادارات ،نهاد ها و عموم مردم می باشد.

افروغی گفت: در چارت تشکیلاتی شرح وظایف نهادها و ادارات در قبال احیای امربه معروف و نهی از منکر مشخص شده است . اشاره به قوانین حقوقی آن شده و صورت جلسه ای مبنی بر عضوگیری و گزینش و جلسات آموزشی طرح طلایه داران و مصوباتی مقرر گردید.

امام جمعه شهرلیکک با اشاره با استقبال خوب مدیران از این جلسه گفت: استقبال مدیران ادرات و نهاد ها خوب بوده ،گرچه برخی از آنها در جریان قوانین جدید نبودند و برایشان تازگی داشت اما بعد از بیان قوانین جدید امید است همکاری خوبی در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری قوه قضائیه در این رابطه افزود :در این جلسه دادستان محترم با اظهار علاقه فراوان با تاکید بر حمایت جدی از طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر قوه قضائیه پشتیبان خوبی برای اجرایی کردن قوانین این فریضه الهی است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی در خصوص برگزاری جلسه در سطح بخش ها نیز گفت :با توجه به گستردگی نهادهای آموزشی مانند مدارس و پایگاه های بسیج و قطعا ورود به بخش های شهرستان و دهستان ها، با همکاری بخشداری ها ، شورای اسلامی شهر و روستا ، شبکه بهداشت و دیگر نهاد های مردمی ضروری است که این امر با همکاری طلایه داران ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر در سطح روستاهای شهرستان نیز تحقق یابد.

افروغی در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی گفت:چندین نوع کارگاه هم برای مدیران و هم خود طلائیه داران از جمله آموزش احکام شرعی این دو فریضه مهم ، آموزش قوانین حقوقی قضایی و همچنین آموزش حوزه های فعالیت ، روش های فعالیت ، مثل تکنیک های یادگیری و از این قبیل پیش بینی شده است که به می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار