برگزاری ۱۰۴ دوره برای تعاونگران استان همدان

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان از برگزاری ۱۰۴ دوره متنوع عمومی، تخصصی و مدیریتی به صورت غیرحضوری و در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت اعضا، مدیران و بازرسان اتحادیه ها، شرکت‌های تعاونی، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین آشنایی علاقمندان به فعالیت در بخش تعاونی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 12 May 2021
احمد توصیفیان از برگزاری ۴۲ هزار و ۲۳۸ نفرساعت دوره‌های آموزشی مجازی با توجه به همه گیری ویروس کرونا در سال گذشته برای تعاون گران و علاقه‌مندان بخش تعاون این استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، وی با بیان اینکه سهمیه ابلاغی سامانه آموزش مجازی بخش تعاون برای استان همدان ۱۲ هزار و ۱۵۲ نفر ساعت تعیین شده بود، افزود: برگزاری این میزان ساعت آموزشی ۳۴۸ درصد بیشتر از سهمیه تعیین شده برای استان در سال گذشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، ترمیم کسب و کار‌های آسیب دیده از بحران کرونا، نکات حقوقی قرارداد‌های تجاری مهارت معامله گری حرفه‌ای در بورس و بازار‌های مالی و رهبری اثر بخش تیم‌های کاری را عنوان بخش از دوره‌های برگزار شده با همکاری جهاد دانشگاهی ذکر کرد و گفت: مدیریت هوشمند کسب و کار در تعاونی، نقش نهاد‌های تسهیل گر در توسعه کارآفرینی، آموزش پیش بینی مالی استارت آپ ها، مدیریت ارزیابی کار و زمان در تعاونی و دیجیتال برندینگ از عناوین دیگر دوره‌های آموزشی برگزار شده در استان همدان است. 

به گفته توصیفیان، خانواده بزرگ تعاون و علاقه‌مندان به فعالیت در این بخش می‌توانند برای شرکت در دوره‌ها به سامانه آموزش مجازی تعاون به نشانی vtcc.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار