پزشک جعلی طب سنتی دستگیر شد

یک فرد متخلف با عنوان جعلی پزشک طب سنتی، در شیرازشناسایی وبه مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 31 May 2021

تابناک فارس هب نقل از صدا و سیما: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت:پس از اطلاع کارشناسان مدیریت طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر فعالیت یک فرد متخلف که در استان‌های کشور از جمله فارس با تبلیغ در فضای مجازی و معرفی خود به عنوان پزشک طب سنتی، اقدام به ویزیت بیماران و تجویز دارو‌های دست ساز و غیر مجاز می‌کرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار معاونت درمان دانشگاه قرار گرفت.
دکتر اورنگ ایلامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری و بازرسی‌های گسترده‌ای برای شناسایی فرد کلاهبردار آغاز و مطب این فرد متخلف در یک منزل مسکونی در شیراز شناسایی شد.
دکتر ایلامی ادامه داد: در بازدید از این واحد غیر مجاز طب سنتی، مقادیر قابل توجهی دارو‌های دست ساز و غیر مجاز کشف و با همکاری کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی دانشگاه توقیف و مکان موردنظر تعطیل شد.
این مقام مسوول در دانشگاه از هموطنان خواست تا برای دریافت خدمات پزشکی به مراکز مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه و هرگونه موارد مشکوک را برای پیگیری به کارشناسان مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه (۱۸۱۹) که به صورت شبانه روزی پاسخگو هستند، اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار