30 درصد از واجدین شرایط واکسن در جهرم مراجعه نکرده اند

فرماندار ویژه جهرم گفت: ۲۵ تا ۳۰ درصد از افراد واجد شرایط سنی تزریق واکسن کرونا در جهرم مراجعه نداشته اند که با توجه به سن این طیف جمعیتی و سویه جدید ویروس کرونا بسیار جای نگرانی است.
کد خبر: ۹۸۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 31 July 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: مهدی شفیعیان ظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا جهرم با اشاره به رشد فزاینده بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه و تکمیل ظرفیت این مرکز درمانی خواستار رعایت دستور العمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان جهرم لازم است که متولیان امر در اسرع وقت نسبت به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا اقدام کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان جهرم تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون ۳۱ هزار و ۶۰۸ نفر از اهالی شهرستان در گروه‌های سنی اعلامی وزارت بهداشت در نوبت اول و ۹ هزار و ۳۱۵ نفر در نوبت دوم واکسینه شده‌اند، اما هنوز ۲۵ تا ۳۰ درصد از افراد واجد شرایط سنی مراجعه نداشته‌اند که با توجه به سن این طیف جمعیتی و سویه جدید ویروس (دلتا) بسیار جای نگرانی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تاکید کرد: همراهی اثرگذار مردم مؤثرترین عامل کنترل شیوع ویروس کرونا با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی است اما می‌طلبد که روند واکسیناسیون عمومی تسریع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار