استاندار هرمزگان، اجازه نداده است، این استان درگیر بحث های حاشیه‌ای و سیاسی بی فایده شود/در گام دوم انقلاب اسلامی باید با شتاب بیشتر در راستای پیشرفت، گام برداریم

تابناک-امام جمعه بندرعباس گفت: استاندار هرمزگان، اجازه نداده است، این استان درگیر بحث های حاشیه‌ای و سیاسی بی فایده شود.
کد خبر: ۹۹۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 31 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در نشست با فریدون همتی استاندار هرمزگان و مدیران دستگاه های اجرایی استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی مدیریت انقلابی را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تشکر و قدردانی از اقدامات و تلاش‌های دکتر همتی استاندار هرمزگان، اظهار داشت: دکتر همتی در مدت زمان حضور در مسئوليت استاندار هرمزگان، اجازه نداده است، این استان درگیر بحث های حاشیه‌ای و سیاسی بی فایده شود و ذهن همه مدیران و فرمانداران در هرمزگان را بر روی کار و تلاش متمرکز کرده است.

وی گفت: این ویژگی موجب شده، استان هرمزگان از مدیریت خوب و کارآمد برخوردار باشد که همواره دغدغه کار و تلاش و حرکت به سمت رفع مشکلات را داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: حقیقتا کارهای بزرگی در استان هرمزگان صورت گرفته است و به ویژه با تدابیر مناسب در احداث آب شیرین‌کن ها، هرمزگان شرایط مناسبی در زمینه تامین آب شرب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: همچنین امکانات درمانی و بیمارستانی در استان هرمزگان با رشد خوب و افزودن ظرفیت‌های جدید به بخش درمان، بسیار بهبود یافته است.

امام جمعه بندرعباس با تشکر مجدد از استاندار و مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، تاکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید با شتاب بیشتر در راستای پیشرفت، گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار