مدیر سلامت و خدمات‌رسانی سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی کشور تلاش برای تحقق عدالت آموزشی را ماموریت مهم خود می‌دانند.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 27 September 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد تقی شجری مدیر سلامت و خدمات‌رسانی سازمان بسیج سازندگی با اشاره به بازگشایی مدارس کشور، از کمک رسانی ویژه بسیج سازندگی به دانش آموزان نقاط محروم و دور افتاده خبر داد و گفت: سازمان بسیج سازندگی با همکاری بنیاد تعاون بسیج، بیش از 90 هزار کیف و اقلام گوناگون نوشت‌افزار ایرانی‌-‌اسلامی به ارزش 4 میلیارد ریال به دانش‌آموزان ساکن در نقاط محروم و دور افتاده تقدیم کرده است.

شجری با بیان اینکه بسیج سازندگی اهتمام ویژه به امر تحصیل و آموزش و پرورش به ویژه در نقاط محروم کشور دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که اجازه ندهیم شکاف طبقاتی و نابرابری موجود در کشور، مانع از تحصیل دانش آموزان ایرانی شود.

وی به برخی از اقدامات بسیج سازندگی در راستای کمک به امر آموزش و پرورش و تحصیل در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی با سازمان نهضت سوادآموزی و وزارت آموزش و پرورش همکاری نزدیکی دارد.

شجری با اشاره به اهتمام گرو‌ه‌های جهادی به امر ساخت، مرمت و بهسازی مدارس در نقاط محروم، تصریح کرد: گروه‌های جهادی در هر روستای محرومی که حضور پیدا می‌کنند، توجه ویژه‌ای به وضعیت مدرسه و تحصیل دانش‌آموزان دارند. اگر نقطه‌ای از کشور شناسایی شود که نیازمند مدرسه باشد، گروه‌های جهادی می‌کوشند با همکاری خیرین این امر را محقق کنند. ضمن اینکه بهسازی، مرمت و رنگ‌آمیزی مدارس با هدف ایجاد نشاط در میان دانش‌آموزان جزو برنامه ثابت گروه‌های جهادی است.

مدیر سلامت و خدمات‌رسانی سازمان بسیج سازندگی در پایان تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی کشور تلاش برای تحقق عدالت آموزشی را ماموریت مهم خود می‌دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار