مشاور اجرایی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی: انسجام و اتحاد دستگاه‌های خدمات رسان در یزد برای توسعه گردشگری قابل تحسین است.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 05 January 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمد کاظم خلدی نسب، مشاور اجرایی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، در نشست ستاد خدمات سفر که در استانداری یزد برگزار شد، گفت: انسجام در ارائه همکاری‌های مشترک بین دستگاه‌های مختلف به منظور توسعه‌ی گردشگری در استان یزد وجود دارد، که این امر قابل تقدیر است.

خلدی نسب گفت: مقدمات پذیرش مسافر در نوروز ۱۴۰۱ در حال فراهم شدن است که اولویت همه ما سلامت مردم است و باید در پذیرش مسافر در ایام نوروز دستورالعمل‌ها رعایت شود.


وی، با اشاره به اینکه رعایت نکردن دستورالعمل‌ها موجب شیوع کرونا می‌شود، از تنظیم چهار پروتکل با عنوان آموزش‌های سفر برای عموم مردم، سفر ایمن، هوشمند و مسئولانه با هدف فراهم کردن مراکز اقامتی ایمن برای مردم خبر داد.


مشاور اجرایی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: محور ۱۵ کیلومتری گردشگری با هدف ایجاد گردشگری در دسترس اقدام جالبی بود که با نصب علائم برای افراد کم توان و کم برخوردار ایجاد شده است.


خلدی نسب گفت: تدابیر و فعالیت‌های دولت سیزدهم برای واکسیناسیون کرونا و واکسینه شدن ۷۰ درصد جمعیت کشور، نوید خوبی برای سفر در نوروز ۱۴۰۱ و آمادگی دستگاه‌ها با هدف خدمات به مسافران است.

برچسب ها: انسجام ، توسعه ، گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار