معاون قضائی دادگستری استان : خودروهایی که اتباع بیگانه فاقد مجوز را حمل نمایند، توقیف می شوند/ برای بار اول 6 ماه و بار دوم تا 12 ماه در توقیف خواهند بود
کد خبر: ۱۰۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 19 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در خصوص جابجایی اتباع بیگانه فاقد مجوز ورود به کشور به رانندگان و هم استانی هایی که در خطوط مسافربری درون و برون استانی اقدام به جابجابب مسافر می نمایند، هشدار داد.
معاون قضایی دادگستری استان در این زمینه اظهار داشت: از آنجایی که مطابق مصوبه شماره ۲۸۵ شورای عالی امنیت ملی هر خودرویی که در خصوص قاچاق انسان و اتباع بیگانه بدون مجوز مبادرت به جابجایی نماید بار اول حداقل 6 ماه و برای بار دوم 12 ماه (بدون نیاز به دستور قضایی) توسط ناجا توقیف خواهد شد.
این مقام قضایی ضمن دعوت عموم به این توصیه، در ادامه تأکید: موکداً در راستای پیشگیری از وقوع جرم قاچاق انسان در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان خطوط مسافر بری شخصی یا عمومی و سایر افراد که گاهی مسافر حمل می کنند، متذکر می گردد که از جابجایی اتباع بیگانه به هر نحو ممکن امتناع نمایند.
وی تصریح کرد: در صورت مشاهده، خودرو طبق قانون توقیف خواهد شد.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان افزود: آزادی خودرو متخلف تا کمتر از 6 ماه امکان پذیر نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار