معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: ساعت فعالیت مدارس از ۱۴ فروردین ماه به زمان قبل کرونا مطابق با بهمن ماه سال ۹۸ برمی‌گردد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 31 March 2022

به  گزارش تابناک ایلام؛ حشمت اله‌وردی گفت :  بر اساس بخشنامه‌ای که به همه مناطق آموزشی استان ارسال شده ساعت آموزشی مدارس نیز اعلام شده است.

وی افزود:  بر این اساس زمان فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول در شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دقیقه خواهد بود.

وی بیان داشت:  زمان فعالیت مدارس دوره دوم متوسطه نظری را در نوبت صبح از ساعت هشت تا ۱۴:۴۵ و در نوبت عصر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۸:۳۰ است.

اله‌وردی ادامه داد:  زمان فعالیت آموزشی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کارو دانش را که در نوبت صبح فعالیت دارند از ساعت هشت تا ۱۴:۴۵ دقیقه  میباشد.

وی  زمان فعالیت مدارس ابتدایی دوره اول شامل پایه اول، دوم و سوم را در نوبت صبح از ساعت ۷:۴۵ دقیقه تا ۱۲:۳۰ و دوره دوم شامل پایه‌های چهارم، پنجم و ششم را از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۲:۳۵ دقیقه عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام  خاطرنشان کرد : فعالیت مدارس ابتدایی نوبت ظهر دوره اول نیز از ساعت ۱۳:۱۵ تا ۱۸ و در نوبت دوم از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۸:۰۵ دقیقه است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار